środa, 13 marca 2013

Gra w chinczyka

Gdy ktos mowi mi ze gra w 'Chinczyka' jest nudna, a gra w Seniorami jest nudna do kwadratu to juz wiem jak nudna jest osoba wypowiadajaca te slowa. Albo jak Seniorzy jej nie lubia.
 Ja sie bawie swietnie. 
Jestem podwojnie dumna gdy widze jak smieja sie ze swoich wlasnych bledow. 
Dla nie-niemieckojezycznych mowa o tym, ze Pani w rozowym ruszyla nie swoim pionkiem przekonana, ze kolor jest wlasciwy. Kocham ich smiech. dodaja mi skrzydel i mocy do kolejnych dzialan. Jak to mowia ' szczescie to co dzien dostac jeden usmiech'. Jestem megaszczesliwa ;)))))))


Meine Süße ;***


Kochana moja ;***


Tak dla nie zorientowanych mieszka, pracuje i musi mnie znosic caly czas Magda. Magda jest bardzo kochana osoba chociaz czasem jest bardzo zwariowana albo bierze jakies dragi i sie ze mna nie dzieli ;P



Z tego miejsca chcialabym podziekowac Pani Burmistrz za roczny karnet na Basen ;) Vielen Dank

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz